Sale and Buy Forklift In lalezar market

Forklift-1
Forklift-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



فورکلیفت های صنعتی به عنوان تجهیزات بسیار مفیدی در محل های ساخت و ساز خدمت می کنند ، زیرا می توانند برای حمل مصالح ساختمانی سنگین در مسافت های طولانی ، از طریق زمین های ناهموار است.فاده شوند. عملکرد ابزار بالابر و وسیله نقلیه را با هم ادغام و متعادل می کند. لیفتراک ها می توانند پالت های آجر ، مصالح ساختمانی و تیرچه های فولادی را از کامیون تحویل بارگیری کرده و به محل کار منتقل کنند. اکنون بیشتر شرکت های حمل و نقل لیفتراک سوار بر کامیون را با خود حمل می کنند تا محصولات ساختمانی را به راحتی بارگیری کنند.

نیروی فورکلیفت توسط باتری برقی یا موتورهای احتراقی تأمین می شود. برخی از فورکلیفت ها به اپراتورها اجازه می دهند هنگام رانندگی و کار با دستگاه بنشینند در حالی که برخی دیگر به ایستادن اپراتور نیاز دارند. برای حمل مواد و کالاها به طور گسترده در سراسر صنعت است.فاده می شود.

همچنین از فورکلیفت در عملیات بازیافت برای تخلیه کامیون ها یا کانتینرهای بازیافت و انتقال محتوای آنها به محل های مرتب سازی است.فاده می شود. کامیون های لیفتراک می توانند به طور موثر کامیون های مستقیم ، تریلرهای تراکتور ، آسانسور و واگن های راه آهن را بارگیری و تخلیه کنند. از اتصالات قفس می توان برای حمل موادی مانند لاستیک است.فاده کرد که ممکن است. از چنگال ها بلغزانند.



( Sale and Buy ) `s other