implementation consultation Grating In Kharazmi Industrial City

Grating-1
Grating-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



قطعه گریتینگ در حالت ظاهری به سه نوع پانچ، مشبک و اسلات تقسیم‌بندی می‌شود. هر کدام از کاربری خاصی برخوردارند. به همین خاطر لازم است. قبل از خرید این محصول، درباره خصوصیات کاربردی در انواع گریتینگ اطلاعات مفید را کسب نمایید تا بتوانید به بهترین نحو ممکن، محصول مناسب با هدف خود را تهیه کنید. در ادامه شما را با ساختار و انواع این محصول آشنا خواهیم ساخت.

در این خصوص، معرفی اولین شرکت فعال در زمینه ساخت گریتینگ را به شرکت گریتینگ ساز قطعه سازان فلات اختصاص می‌دهیم. این شرکت در سال فعالیت خود را آغاز نموده است.. شرکت قطعه سازان با تولید محصولات مرغوب و با کیفیت، توانسته است. در کنار قیمت مناسبی که برای تولیدات خود اختصاص می‌دهد در بازار آهن از رقابت مطلوبی در برابر دیگران رقبا برخوردار باشد. محل کارخانه این شرکت در شهرک صنعتی شماره خیرآباد واقع شده است..

راه پله فرار ساختمان های مسکونی و کف پله فلزی اسپیرال یا رفت و برگشتی، حفاظ پنجره، حصار و نرده، آشغالگیر یا ترشر، زیرپایی، پل عابر پیاده، پل پارکینگ، گریتینگ گاتر و کانال، دریچه های منهول، پوشش جداول خیابان، دریچه بازشو و لولایی،  دور درخت و روی باغچه، زیباسازی و آب نما در میادین و پارک ها،  بیلبوردهای تبلیغاتی و... از دیگر مصارف شهری گریتینگ هستند.



( implementation consultation ) `s other