implementation consultation Grating In South of Tehran

Grating-1
Grating-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



ساختار گریتینگ (صفحات مشبک فلزی) قابلیت تحمل بار و نیروی بالا و در عین حال وزن کمتر نسبت به سازه های هم رده خود را دارا است.. همچنین با داشتن خواصی همچون عبور نور و هوا، عدم تجمع زباله های صنعتی، زیبایی ظاهری و قیمت کمتر نسبت به گزینه‌های مشابه به عنوان یکی از پرکاربردترین انتخاب ها جهت پوشش کانال‌های آب و فاضلاب، کف پوش سازه های صنعتی و پلت‌فرم، واک وی، پاگرد و کف پله‌، پوشش سازه دور مخازن پتروشیمی (دایره ای)، پالایشگاه ها و کلیه کاربردهای مرتبط در صنایع نفت و گاز شناخته شده است..

طی سال گذشته در سطح کشور، شرکتها و کارگاههای متعددی در زمینه تولید گریتینگ تأسیس شده و فعالیت خود را ادامه داده اند که بیشترین این شرکت‌ها در شهر اراک مشغول ساخت گریتینگ هستند درواقع اراک به عنوان مهد گریتینگ ایران شناخته شده است..

شرکت آزینه صنعت اراک با است.فاده از تیم فنی و ساخت خود، توانسته است. برای اولین بار در ایران دستگاه فیدر تمام اتوماتیک (PLC)، جهت پانج و برش تسمه کویل گریتینگ را طراحی و تولید کرده تا علاوه بر کاهش نیروی انسانی و خطای پانچ کاری، باعث افزایش میزان تولید، راندمان کاری و ایجاد تحول در ساخت گریتینگ گالوانیزه شود.



( implementation consultation ) `s other