implementation consultation Grating In Tehran stone Industrial City

Grating-1
Grating-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



شرکت سرآمد پولاد پارس به عنوان یکی دیگر از شرکت‌های گریتینگ سازی در تهران در خصوص تولید محصولات گریتینگ فعالیت دارد. این شرکت بر اساس توانمندی و فعالیت‌های چشمگیری که داشته است. توانسته است. در بازار آهن موقعیت مطلوبی پیدا کرده و مشتریان زیادی را به خود اختصاص دهد. شرکت سرآمد پولاد پارس با تهیه انواع محصولات گریتینگ در بازار آهن ایران و بین الملل از جمله شرکت‌های موفق نامیده می‌شود.

در است.ان اراک نیز شرکت‌های متعددی در زمینه تهیه محصولات گریتینگ در انواع مختلف فعالیت دارند که می‌توان در این خصوص به شرکت تولید کننده گریتینگ فلزی الکتروفورج تهران اشاره نمود. این شرکت با توجه به سابقه مطلوبی که در زمینه تولید مقاطع فولادی دارد. شرکت الکتروفورج در زمینه تولید انواع محصولات فلزی و یا غیر فلزی گریتینگ از جایگاه خوبی در بازار ایران برخوردار است..

امروزه به دلیل عدم مواجهه با معایب موجود در تولید این قطعه، از روش‌های مدرن است.فاده می‌شود. معرفی یکی از این روش‌ها که بسیار برای ساخت انواع گریتینگ در بین سازنده گریتینگ مرسوم است. را می‌توان به روش الکتروفورج اختصاص داد. است.فاده از این مدل نسبت به روش سنتی از توان بیشتری برخوردار است.. کیفیت مولفه است.حکام در این روش بسیار مطلوب است. و موجبات تولید گریتینگ با وزن کمتر را به دنبال دارد.



( implementation consultation ) `s other