یک مدل کار ترکیبی یا هیبرید میتواند برای بسیاری از افراد و شرکتها یک راه حل رضایتبخش باشد. این مدل انعطاف پذیری بیشتری در مورد مکان و نحوه کار به کارمندان ارائه میدهد. یک رویکرد ترکیبی میتواند تعادل بیشتری میان زندگی و کار را برای کارمندان ایجاد کنید، هزینههای دفتر کار را برای رهبران تجاری کاهش دهد و حتی است.عداد بیشتری را به خود جذب میکند و همچنین باعث حفظ کارمندان در شرکت خواهد شد.
مدیریت یک نیروی کار ترکیبی به مهارت های مختلفی نیاز دارد. به طور کلی تمرکز در یک محیط ترکیبی باید از فرایندها به اهداف تغییر یابد. این مورد در مورد نحوه یا محل کار کارمندان نیست؛ بلکه در مورد کاری است. که انجام می دهند. اگر کارمندان با اهداف مواجه شوند، روند کاری را میپذیرند و به بهترین نحو آن را انجام میدهند. این روش به کارمندان انعطاف پذیری بیشتری در کشف اینکه چگونه محیط هیبریدی روند انجام کارها را بهبود میبخشد، میدهد.
شرکتهایی که با اطلاعات حساس سروکار دارند، به ویژه ارائه دهندگان خدمات مالی، رعایت مقررات نظارتی هنگام کار کردن از راه دور نیازمند توجه بیشتری است.. کارمندان ممکن است. اطلاعات را در دستگاههای شخصی به اشتراک بگذارند یا نظارتی در دفتر کار نیز صورت نگیرد.
یکی از راه هایی که کارمندان قوانین را بپذیرند و رعایت کنند این است. که انجام کار را از هرجایی چه در خانه چه در دفتر یا حتی سفر برای آنها آسانتر کنید. برای مثال آنها باید بتوانند در هر زمان و به راحتی ارتباط خود را با شرکت برقرار کنند و گزاراشات محرمانه را تبادل کنند.
با ادامه روند واکسیناسیون گسترده، رهبران بیزنسها باید برای بعد از پاندومی برای نیروی کار خود برنامه ریزی کنند. طبق آمار ٪ از کارمندان گفتهاند که تمایل دارند کار خود از راه دور ادامه دهند و نظرسنجی دیگری نشان داد که در صورت نیاز برای بازگشت به دفتر کار، ٪ از افراد شغل خود را به طور کامل ترک میکنند.