پاندمی اخیر کارمندان را وادار میکند به سرعت با شرایط سازگار شوند و روشهای جدیدی برای بهبود عملکرد خود پیدا کنند و رهبران بیزنسها بیش از گذشته، به پذیرش نوآوریها ادامه خواهند داد. تغییر ساختار محيط کار زمان بر و نیازمند رسیدگی دقیق است.، اما انعطاف پذيری آن براي کارمندان و سودي که در ازاي آن خواهيد ديد ارزش تلاش برای تغییر را دارد.
یک رویکرد ترکیبی باید بر انعطاف پذیری تأکید کند. یک سیاست را به عنوان یک محدودیت در نظر نگیرید بلکه به عنوان راهنما در نظر بگیرید که به کارکنان کمک میکند انتظارات و سیاست شرکت را درک کنند. در ابتدا ببینید که کارمندان شما در حال حاضر چگونه کار میکنند، چگونه حس بهتری موقع کار کردن دارند و اینکه ترجیح میدهند در آینده چگونه کار کنند. از این اطلاعات برای آگاهی از مواردی مانند حضور در دفتر و ساعات کار است.فاده کنید.
یک مدل کار ترکیبی یا هیبرید میتواند برای بسیاری از افراد و شرکتها یک راه حل رضایتبخش باشد. این مدل انعطاف پذیری بیشتری در مورد مکان و نحوه کار به کارمندان ارائه میدهد. یک رویکرد ترکیبی میتواند تعادل بیشتری میان زندگی و کار را برای کارمندان ایجاد کنید، هزینههای دفتر کار را برای رهبران تجاری کاهش دهد و حتی است.عداد بیشتری را به خود جذب میکند و همچنین باعث حفظ کارمندان در شرکت خواهد شد.
قابلیت مهم دیگر یک مدل ترکیبی این است. که میتواند امکان جذب است.عدادها را از هر جای دنیا فراهم کند. اگر این رویکرد را در پیش گرفتید، در نظر بگیرید که چگونه میتوانید تجارت را به آنها نزدیک کنید تا در صورت لزوم همکاری حضوری نیز آسانتر شود. Subash Alias مدیر عامل سازمان توسعه اقتصادی دولتی و خصوصی Missouri Partnership، در مقاله اخیر خود گفت: “
یکی از راه هایی که کارمندان قوانین را بپذیرند و رعایت کنند این است. که انجام کار را از هرجایی چه در خانه چه در دفتر یا حتی سفر برای آنها آسانتر کنید. برای مثال آنها باید بتوانند در هر زمان و به راحتی ارتباط خود را با شرکت برقرار کنند و گزاراشات محرمانه را تبادل کنند.