فاصله مسلح کننده های مورد است.فاده در دیوار های GMSE نسبتاً زیاد می باشد. این موضوع از یک مفهوم اساسی طراحی، سرچشمه می گیرد که فاصله عناصر تسلیح به سختی برای عملکرد مهم است. و فاصله بزرگتر منجر به زمان ساخت کوتاه تر می شود. با این حال، در سال های اخیر، تأثیر مفید است.قرار
خاک تقویت شده با ژئوسنتتیک (GRS) به عنوان یک جایگزین مناسب برای GMSE در اوایل دهه مطرح شد. GRS از برهم کنش خاک و ژئوسنتتیک بهره می برد و توده خاک را به صورت داخلی تقویت می کند. برای است.فاده از اثر مثبت برهم کنش خاک و ژئوسنتتیک، فاصله ژئوسنتتیک در GRS بسیار کمتر از GMSE در نظر گرفته می شود. مخاطب باید توجه داشته باشد که در ادبیات فنی، اصطلاح GRS گاهی اوقات برای تمام سازه های خاکی تقویت شده با ژئوسنتتیک بدون توجه به فاصله عناصر تسلیح در مفاهیم طراحی است.فاده می شود ولی خواننده کتاب دیوار های خاک مسلح باید پس از خواندن این کتاب در این موضوع تمایز قائل شود.
محتویات این سند شامل: مقدمه، فصلی در مورد کاربردها و امکان سنجی ها، توضیحات و رهنمودهای آزمایش میدانی و آزمایشگاهی در کاربردهای میخ کوبی خاک، شرح روال معمول ایالات متحده، تجزیه و تحلیل و طراحی دیواره های میخکوبی (نیلینگ) شده، فصل های رویکرد قرارداد، مشخصات فنی و نمونه های طراحی. به دلیل محبوبیت روش طراحی تنش مجاز (ASD) [که به آن طراحی بار سرویس (SLD) نیز می گویند] در بین مهندسین عمران، روش های ارائه شده در این سند بر اساس روش ASD است..
این سند به روزرسانی کتابچه راهنمای طراحی FHWA (Byrne و همکاران ، ) را ارائه می دهد و شامل روندهای اخیر در روش های طراحی، قرارداد ساخت و نظارت بر ساخت است.. اصول طراحی ارائه شده در این سند بر اساس روش تنش مجاز (ASD) است.. این سند همچنین نمودارهای ساده شده جدیدی را ارائه می دهد که می تواند در مرحله طراحی اولیه یک پروژه مورد است.فاده قرار گیرد و در مورد مزایا و محدودیت های دو برنامه رایانه ای SNAIL و GOLDNAIL که برای تجزیه و تحلیل و طراحی دیواره های میخکوبی (نیلینگ) شده تهیه شده است.، بحث می کند.
این سند اطلاعات پیشرفته ای را برای انتخاب، تجزیه و تحلیل، طراحی و ساخت دیواره های میخکوبی (نیلینگ) شده در کارهای مربوط به بزرگراه ها با است.فاده از روش طراحی تنش مجاز (ASD) فراهم می کند. مخاطبان در نظر گرفته شده برای این سند شامل متخصصان طراحی و ساخت ژئوتکنیک، سازه و بزرگراه هستند که در سیستم های دیواره های میخکوبی (نیلینگ) شده مشارکت دارند. هدف اصلی این سند ارائه اطلاعات کافی به مهندس برای تسهیل است.فاده ایمن و مقرون به صرفه از دیواره های میخکوبی (نیلینگ) شده دائمی برای انواع پروژه های مربوط به حمل و نقل است..