dust collector In Pakdasht ( Sale, Services )

dust collector-1
dust collector-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




مکنده مرکزی دستگاهی است. که با حذف تعداد زیادی مکنده محیطی کوچک و لوله‌های خرطومی با جایگذاری‌های نامناسب متصل، از سر راه هر دستگاه توانسته فضای کار را گسترش داده که با ساخت سازه در بیرون از محوطه و حذف مکنده‌های کنار هر دستگاه می‌توانیم از بیشترین سطح مفید کارخانه بهره‌وری لازم را به عمل آوریم. حرکت در سطح کارخانه هموار و بدون توقف از طریق مسیرکشی صحیح لوله از بالا و سقف محیط کار و حذف همه ضایعات برش و سنباده ی خارج شده از دستگاه‌های یک کارخانه ببدون دخالت دست و صرف وقت و فشار به نیروی کار، به مخزن بیرون از کارخانه هدایت گردد.

شرکت نوین سرویس مهرسام آسیا با هدف ارائه سرویس و خدمات پس از فروش ماشین آلات و تجهیزات ارائه شده توسط هلدینگ نوین چوب شروع به کار کرد. از مهم‌ترین مزیت‌های رقابتی نوین سرویس ضمانت تمامی ماشین‌آلات و قطعات، تضمین قیمت منصفانه و گارانتی اختصاصی ویژه و همچنین تیم خدمات پس از فروش (متشکل از کارشناس فنی) می باشد که این شرکت را به یکی از معتبرترین شرکت های فعال در عرصه صنعت چوب تبدیل کرده است..

تولید مکنده مرکزی متناسب با محاسبه میزان مترمکعب مکش هر دستگاه و جمع کل آنها و میزان افت مکش در مسیر کانال کشی در سقف کارخانجات طراحی و تولید می‌گردد. که پس از بررسی و بازدید کارشناسان از مجموعه مربوطه به دست آوردن نیاز مکش در کل کارخانه، برآورد هزینه تولید و به ساخت می‌انجامد.



( Sale, Services ) `s other In Pakdasht