دوره ITIL Foundation ابتدا به تبیین ویژگیهای دنیای دیجیتالی امروز و علل نیاز به یک سیستم خلق ارزش متناسب با نیازمندیهای آن میپردازد. در ادامه مفاهیم کلیدی مدیریت خدمات فناوری اطلاعات شرح داده میشود و منابع کلیدی در دسترس سازمانهای ارائهدهنده خدمات یا همان چهار بعد مدیریت خدمات تشریح میشود.
یکی از نقاط برجسته ITIL، داشتن رویکردی جامع و کلینگر در رابطه با ابعاد منابع انسانی، فرایندها، تکنولوژی و شرکای سازمانی و همچنین یکپارچگی با سایر چارچوبها و است.انداردهای مطرح دیگر حوزههای فناوری اطلاعات نظیر DevOps ،Agile ،Lean و Cloud Computing میباشد.
دوره ITIL Foundation برای افرادی لازم است. که میخواهند مفاهیم اصلی مرتبط با طراحی و ارائه خدمات فناوری اطلاعات و دیجیتال را درک نمایند و همچنین به سازمانها کمک نمایند تا فرهنگ متناسب با ارائه خدمات در دنیای دیجیتال امروز را فرا بگیرند.
ویدیوهای دوره ITIL Foundation Self-paced بر اساس ساختار است.اندارد آموزشی Axelos توسط است.اد دوره در بالاترین کیفیت ممکن ضبط و آماده شده است. و علاقهمندان میتوانند به راحتی و بدون دغدغه در هر مکان و زمانی که بخواهند دوره ITIL را بهصورت کامل فرا بگیرند.
مؤتمر مؤسسة مرسال الصحفي لدعم مرضى ارتفاع ضغط الشريان الرئوي برعاية شركة جانسن للأدوية.
وتشرفنا بحضور كلاً من أ.هبة راشد (رئيس مجلس أمناء مؤسسة مرسال)، أ.د أمينة علي (مدير الإمداد بالهيئة العامة للتأمين الصحي)، أ.أحمد النشار (عضو التحالف الوطني)، أ.د يوسف أمين (أستاذ أمراض الصدر بكلية طب القصر العيني)، أ.د محمد صبحي (أستاذ أمراض القلب كلية طب إسكندرية).
وجدير بالذكر أن عدد مرضى ضغط الشريان الرئوي المسجلين بمرسال لتلقي العلاج الشهري مريض حتى الآن، تتكفل مرسال بتوفير العلاج الشهري والكشف والفحوصات التي يحتاجها المريض على مدار رحلة علاجه.