implementation consultation Measurement of dimensions In East of Tehran

Measurement of dimensions-1
Measurement of dimensions-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



صد‌ها هزار بازی ایرانی و خارجی دیتادار یا بدون دیتا را با ترافیک نیم‌بها نصب کنید و به سادگی خرید درون‌ برنامه‌ای انجام دهید. بازار مجهز به سپر امنیت است. که برنامه‌ها را توسط آنتی ویروس‌ها بررسی کرده و به محض شناسایی برنامه‌ی مخرب، به کاربر اعلام می‌کند که آن برنامه را از دستگاه خود پاک کند.

بُعد زمان یک Conformed Dimension رایج در انبار داده یک سازمان است. به این دلیل که صفتهای خاصه آن (attribute) یعنی روز، هفته، ماه، فصل و سال در پیوند با هر fact table فقط و فقط یک معنا دارند. معمولا تنها قواعدی که درباره بُعد زمان باید در نظر گرفته شود این است. که علاوه بر سال تقویمی، سال مالی جداگانه برای سازمان در نظر گرفته می شود و تعریف هفته به چه شکلی انجام می شود. خوشبختانه راه حل در نظر گرفتن این قواعد بسیاز ساده است.. در مورد سال مالی یک راه این است. که تنها از یک سال مالی یا تقویمی است.فاده کنیم یا دو Conformed Dimension مجزا در نظر بگیریم.

ایجاد Conformed Dimension بخشی از فرآیند Master Data Management است.. در MDM یا مدیریت داده های مرجع نه تنها باید مطمئن باشیم که بُعدهای داده های مرجع در انبار داده به صورت Conformed Dimension هستند بلکه این تطابق باید با سیستمهای عملیاتی هم وجود داشته باشد.



( implementation consultation ) `s other