implementation consultation Measurement of dimensions In Malard

Measurement of dimensions-1
Measurement of dimensions-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



ولی همه Conformed Dimension ها در انبار داده ، مانند بُعد زمان به راحتی ایجاد نمی شوند. یک مثال از این سناریو، بُعد مشتری است.. در یک سازمان سابقه دار، به احتمال زیاد پایگاه های داده متفاوتی در بخش های مختلف سازمان وجود دارد. برای دستیابی Conformed Dimension باید این اطلاعات پراکنده با یکدیگر مقایسه شده، قواعد تعیین و داده ها پاکسازی شوند. علاوه براین در بارگذاری های بعدی باید از همین قواعد است.فاده کنیم تا مطمئن باشیم که مشتریان جدید را مطابق با تعریف مشتریان قبلی اضافه کرده ایم.

تعریف هفته در سازمانهای بزرگ معمولا متفاوت است.، مثلا واحد مالی هفته را از شنبه تا جمعه در نظر می گیرد ولی واحد بازاریابی، یکشنبه تا شنبه را هفته در نظر می گیرد. در این مورد باید روی یک مورد توافق کنیم و از آن است.فاده کنیم. حسن بعد زمان این است. که وقتی این قواعد تعیین شد مقادیر در جدول بُعد هرگز تغییر نخواهند کرد برای مثال مهر هرگز به ۵ مهر تبدیل نمی شود.

در انبار داده یک Conformed Dimension برای هر fact ای که به آن مربوط است. تنها یک معنی دارد. Conformed Dimension ها این امکان را فراهم می کنند که fact ها و Measure ها را به یک شکل در چندین fact یا حتی data mart دسته بندی و توصیف کنیم تا سیستم گزارش گیری یکدست و سازگاری را داشته باشیم.



( implementation consultation ) `s other