Grating In Parand ( implementation consultation )

Grating-1
Grating-2
Advertising
+982122198580 +982188042002
+989028222425

visit webSite


Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




از آنجایی که این محصول از مقاومت بالایی برخوردار است. و می‌تواند هوا را به راحتی عبور داده و دارای ظاهر مطلوبی نیز می‌باشد، می‌توان از آن در پوشش کف و اجرای پروژه‌های سقف کاذب به بهترین شکل است.فاده نمود. امروزه گریتینگ در بازار آهن به دلیل داشتن قیمت مناسبی که دارد، از جمله محصولات اقتصادی محسوب می‌شود و این مزیت را می‌توان به عنوان مهم‌ترین خصوصیت کاربردی در این مقطع فولادی به شمار آورد.

از دیگر انواع مقاطع فولادی که در بازار آهن به مشتریان ارائه می‌شود، گریتینگ‌ها Grating هستند. این محصولات توسط تولید کنندگان گریتینگ در انواع و حالات مختلف از جمله سینوسی Sinusoidal Grating، مربعی Square Grating و مثلثی Triangular Grating تولید می‌شوند. هر کدام از انواع گریتینگ، خصوصیات، مشخصات و کاربری خاص خود را دارند.

شرکت پارس مشبک پردیس بر اساس تجربیاتی که در بازار آهن کسب کرده است. توانسته است. با توجه به داشتن کادر تحصیل کرده و فعالی که دارد در زمینه ساخت انواع محصولات گریتینگ جایگاه مطلوبی در بازار آهن پیدا نماید. این شرکت که از مشتریان خاصی برخوردار است.، با رعایت است.انداردهای جهانی و تولید محصولات دیگر در حوزه گریتینگ، توانسته است. رقیب سرسختی برای دیگر شرکت‌های گریتینگ ساز در ایران باشد.



( implementation consultation ) `s other In Parand