turning In Islamshahr ( implementation consultation )

turning-1
turning-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




او که اواخر ماه سپتامبر در یک برنامه جمع‌آوری کمک مالی برای یک گروه محافظه‌کار صحبت می‌کرد گفت که او و شرکتش می‌توانستند بحران مقابله با داعش را حل کنند. به گفته آقای پرینس اگر بلک‌واتر هنوز سرپا بود می‌توانست «مشکل حضور نیروهای زمینی را در عراق» حل کند: «ما می‌توانستیم با کسانی که می‌خواهند به عنوان پیمانکار و غیرنظامی به عراق بروند تماس بگیریم. دیگر مشکل اعزام نیروی زمینی ارتش و بازگرداندن سربازان به عراق مطرح نبود. می‌رفتیم و کار را تمام می‌کردیم و دیگر موضوع به یک افتضاح سیاسی طولانی مدت تبدیل نمی‌شد.»

ماسک اعلام کرده‌است که اولین برنامه او این است. که به منظور افزایش شفافیت، الگوریتمی را که توییت‌ها را در فید محتوا رتبه‌بندی می‌کند منبع باز کند. او اعلام کرده‌است که قصد دارد ربات‌های اسپم را حذف کند و همه انسان‌های واقعی را احراز هویت کند.

سال ، اریک پرینس بعد از چند سال سکوت، کتابی دربارهٔ بلک‌واتر منتشر کرد و از خوانندگانش خواست آنچه دربارهٔ بلک واتر شنیده‌اند را فراموش کنند و کتاب او به نام «سلحشوران غیرنظامی» (Civilian Warriors) را منتشر کرد تا خوانندگانش آنچه را پیش از این دربارهٔ بلک‌واتر شنیده بوند فراموش کنند و روایت او را از ماجرای این شرکت بخوانند. او تلاش می‌کند در کتابش نشان بدهد چطور کارکنان شرکتش به وزارت امور خارجه و سایر سازمان‌های غیرنظامی مستقر در عراق کمک کردند که در «محیط جهنمی» عراق در سال‌های تا فعالیت کنند؛ آن هم در شرایطی که توان



( implementation consultation ) `s other In Islamshahr