welding In Varamin ( implementation consultation )

welding-1
welding-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




کارخانه‌های تهیه الکترود فلز جوشکاری را با قطرهای مختلف از میلیمتر تا میلیمتر و گاهی نیز بیشتر تهیه می‌نماید برای جوشکاری قطعاتی که ضخامت آن‌ها یا میلیمتر می‌باشد از الکترودهای باریک است.فاده می‌نمایند مانند جوشکاری در و پنجره که اغلب از پروفیل‌هایی ساخته شده از ورقی به ضخامت ٫۵ میلیمتر تهیه شده‌اند و برای جوشکاری قطعات ضخیم‌تر مانند جوشکاری قطعات تیر آهن و صفحات کلفت و اصولاً برای جوشکاری ساختمان‌های فلزی از الکترود به قطرهای بالا است.فاده می‌نمایند.

فلز جوشکاری (الکترود) را با موادی که در اصطلاح جوشکاران به آن گل روی الکترود می‌گویند می پوشانند. این گل سراسر طول الکترود را که حدود ۵ سانتیمتر است. می‌پوشاند به جز ٫۵ سانتیمتر بالای آن را که محل اتصال الکترود به انبر جوشکاری می‌باشد. جنس گل روی الکترود باید دارای ویژگی‌های زیر باشد:

در نوع مقاومتی برای ایجاد آمیزش از فشار و گرما است.فاده می‌شود. گرما به‌دلیل مقاومت الکتریکی قطعات کار و تماس آن‌ها در فصل مشترک به‌وجود می‌آید. پس از رسیدن قطعه به‌دمای ذوب و خمیری فشار برای آمیخته دو قطعه به‌کار می‌رود. در این روش فلز کاملاً ذوب نمی‌شود. گرمای لازم از طریق عبور جریان برق از قطعات به‌دست می‌آید. روش‌های مقاومتی عبارت‌اند از:



( implementation consultation ) `s other In Varamin