welding In West of Tehran ( implementation consultation )

welding-1
welding-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




شركت فن آوران كیان با مدیرانی با بیش از سی سال تجربه و فعالیت پویا در صنایع ایران و با نیروهای متخصص آموزش دیده و كادر خدمات پس از فروش مجرب در زمینه های تامین و مشاوره ماشین الات و خطوط فلز کاری و لوله و خطوط تولید فعالیت دارد

جریان الکتریکی از جاری‌شدن الکترون‌ها در یک مسیر هادی به‌وجود می‌آید. هرگاه در مسیر مذکور یک شکاف هوا (گاز) ایجاد شود، جریان الکترونی و در نتیجه جریان الکتریکی قطع خواهد شد. چنان‌چه شکاف هوا به‌اندازهٔ کافی باریک بوده و اختلاف پتانسیل و شدت جریان بالا، گاز میان شکاف یونیزه‌ شده و قوس الکتریکی برقرار می‌شود. از قوس الکتریکی به‌عنوان منبع حرارتی در جوشکاری است.فاده می‌شود. حرارت ایجاد شده به دلیل حرکت الکترون‌ها در ستون قوس و بمباران الکترونی قطعه کار می‌باشد. روش‌های جوشکاری با قوس الکتریکی عبارت‌اند از:

کارخانه‌های تهیه الکترود فلز جوشکاری را با قطرهای مختلف از میلیمتر تا میلیمتر و گاهی نیز بیشتر تهیه می‌نماید برای جوشکاری قطعاتی که ضخامت آن‌ها یا میلیمتر می‌باشد از الکترودهای باریک است.فاده می‌نمایند مانند جوشکاری در و پنجره که اغلب از پروفیل‌هایی ساخته شده از ورقی به ضخامت ٫۵ میلیمتر تهیه شده‌اند و برای جوشکاری قطعات ضخیم‌تر مانند جوشکاری قطعات تیر آهن و صفحات کلفت و اصولاً برای جوشکاری ساختمان‌های فلزی از الکترود به قطرهای بالا است.فاده می‌نمایند.



( implementation consultation ) `s other In West of Tehran