Grating In Nasirabad Industrial City ( implementation consultation )

Grating-1
Grating-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




در روش سنتی که در قدیم برای اینکه نگهدارنده بتواند با باربر متصل شود مورد است.فاده قرار گرفته می‌شد. این کار توسط شیارهای مشخصی که بر روی سطح وجود داشت انجام می‌شد. به همین خاطر در فضای مشخص، نگهدارنده‌ها جایگذاری می‌شدند. اما این روش از معایبی نیز برخوردار بود که امروزه با پیشرفت در تکنولوژی این معایب به حداقل رسیده است.. در روش سنتی در زمان اتصال نگهدارنده به تسمه، است.حکام موجود در تسمه باربری در اجرای فرایند رفته رفته از روند کاهشی برخوردار می‌‌شود.

امروزه کاربرد سطوح مشبک فلزی یا شبکه های فولادی که به اصطلاح لاتین گریتینگ نامیده می‌شود گسترش بیشتری پیدا کرده است.. به نحوی که کارشناسان، پس از مشاهده ی محاسن است.فاده از گریتینگ در صنعت، تصمیم گرفتند تا از گریتینگ در تکمیل یا بهینه‌سازی طراحی شهر و ساختمان سازی نیز بهره مند شوند.

شرکت پارس مشبک پردیس بر اساس تجربیاتی که در بازار آهن کسب کرده است. توانسته است. با توجه به داشتن کادر تحصیل کرده و فعالی که دارد در زمینه ساخت انواع محصولات گریتینگ جایگاه مطلوبی در بازار آهن پیدا نماید. این شرکت که از مشتریان خاصی برخوردار است.، با رعایت است.انداردهای جهانی و تولید محصولات دیگر در حوزه گریتینگ، توانسته است. رقیب سرسختی برای دیگر شرکت‌های گریتینگ ساز در ایران باشد.



( implementation consultation ) `s other In Nasirabad Industrial City