Grating In Qarchak ( implementation consultation )

Grating-1
Grating-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




دیگر شرکتی که در زمینه ساخت گریتینگ در بازار آهن فعالیت دارد، شرکت گریتینگ ساز توسعه شبکه‌های فولادی آسیا می‌باشد. این شرکت که با نام انحصاری تشفا در بازار آهن در بین دیگر رقبا مطرح می‌باشد توانسته است. با توجه به تولید محصولات با کیفیت در زمینه گریتینگ، مشتریان زیادی را به خود جذب نماید.

تولید کنندگان گریتینگ این قطعه را به صورت عرضی و طولی از عناصر فلزی که در کنار یکدیگر قرار داده می‌شوند، تولید می‌نمایند. این شرایط موجبات تشکیل یک شبکه توری‌ را ایجاد می‌نماید. در بازار آهن، مشتریان می‌توانند این محصول را در وزن‌های مختلف بر اساس کاربری خاصی که از آن دارند در مدل‌ها و شرایط متفاوت تهیه نمایند.

شرکت گریتینگ ساز مشبک سازی نیکو فن پرشین با داشتن پرسنلی مجرب و متعهد، امروزه توانسته است. با تولید محصولات گریتینگ با کیفیت در بازار آهن ایران و بازار بین الملل موفق عمل نماید. به همین خاطر از آنجایی که این شرکت در در شهر اراک واقع شده است.. شرکت مشبک سازی اراک ریل مفتخر است. که با حداقل سال فعالیت و تجربه در زمینه تولید مقاطع فولادی، امروزه خود را به عنوان یکی از بهترین تولیدکنندگان محصولات گریتینگ در ایران و جهان معرفی نماید.



( implementation consultation ) `s other In Qarchak