Sale Mineral and industrial powder In Islamshahr

Mineral and industrial powder-1
Mineral and industrial powder-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



مجموعه تولیدی هرمزپودر مهاباد با در اختیار داشتن بهترین و با کیفیت ترین معادن باریت خاورمیانه، با هدف تامین باریت حفاری صنعت نفت و گاز در سال در نزدیکی شهر مهاباد تاسیس شد و در حال حاضر بزرگترین تولید کننده باریت حفاری کشور می­باشد.

با است.فاده از آخرین تکنولوژی آزمایشگاهی روز دنیا و بهره گیری از روش های آزمایشی است.اندارد بین المللی با بیشترین میزان دقت و کمترین خطای احتمالی تمامی خصوصیات شیمیائی ، فیزیکی و دانه بندی محصول شامل اندازه، شکل، توزیع و تمرکز ذرات را اندازه گیری می نماید. و در در این راستا آزمایشگاه های شرکت پودرسازان به شکل خلاقانه و با دقت بال از تمامی روش هایی اندازه گیری دانه بندی از جمله دستگاه پرتیکل سایز و الک هایی آزمایشکاهی است.فاده می کند تا تولیدی یکنواخت و با است.اندارد بلا انجام شود.

شرکت پودرسازان مبتکر و بنیان گذار صنعت پودر های سوپر میکرونیزه در ایران با تکیه بر مفاهیم اساسی مشتری مداری و بهبود مستمر، این اصول را به عنوان ساز کارهای ارتقای کیفیت فعالیت های تولیدی خود برگزیده است.. این مجموعه حدف و سرلوحه خود را با دارا بودن زنجیره پرقدرت خدمات قبل و پس از فروش، رضایتمندی مشتریان قرار داده است.. گروه پودرسازان بر این باور است. که عملکرد موفقیت آمیزش در تمام جنبه های کسب و کار و تولیداتش با چنین چشم انداز روشنی و پیش برد آن که الهام بخش ما در پیاده سازی و توسعه ی گروه صنعتی و معدن پودر سازان است.، و با اجرای دستورالعملهای جامع کنترل کیفیت  (QC)  و تضمین کیفیت (QA) اطمینان داریم که تمام فعالیت های مجموعه  در راستای ارتقا کیفیت محصولات و منطبق  بر نیاز های بازار های داخلی وخارجی و همچنین همگام با تکنولوژی های روز دنیا خواهد بود.



( Sale ) `s other