Sale Mineral and industrial powder In Payetakht Industrial City

Mineral and industrial powder-1
Mineral and industrial powder-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



شرکت پودرسازان مبتکر و بنیان گذار صنعت پودر های سوپر میکرونیزه در ایران با تکیه بر مفاهیم اساسی مشتری مداری و بهبود مستمر، این اصول را به عنوان ساز کارهای ارتقای کیفیت فعالیت های تولیدی خود برگزیده است.. این مجموعه حدف و سرلوحه خود را با دارا بودن زنجیره پرقدرت خدمات قبل و پس از فروش، رضایتمندی مشتریان قرار داده است.. گروه پودرسازان بر این باور است. که عملکرد موفقیت آمیزش در تمام جنبه های کسب و کار و تولیداتش با چنین چشم انداز روشنی و پیش برد آن که الهام بخش ما در پیاده سازی و توسعه ی گروه صنعتی و معدن پودر سازان است.، و با اجرای دستورالعملهای جامع کنترل کیفیت  (QC)  و تضمین کیفیت (QA) اطمینان داریم که تمام فعالیت های مجموعه  در راستای ارتقا کیفیت محصولات و منطبق  بر نیاز های بازار های داخلی وخارجی و همچنین همگام با تکنولوژی های روز دنیا خواهد بود.

در سال مجموعه تولیدی پودرسازان با احداث یک واحد تولیدی قدم به عرصه پودرهای میکرونیزه معدنی گذاشت و به عنوان پیشگام این صنعت با خودکفایی در تولید ماشین آلات به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع پودرهای میکرونیزه معدنی و اصلی ترین تامین کننده مواد اولیه معدنی صنایع مختلف برای مصرف کنندگان داخلی و خارجی بدل شده است..

مجموعه تولیدی هرمزپودر مهاباد با در اختیار داشتن بهترین و با کیفیت ترین معادن باریت خاورمیانه، با هدف تامین باریت حفاری صنعت نفت و گاز در سال در نزدیکی شهر مهاباد تاسیس شد و در حال حاضر بزرگترین تولید کننده باریت حفاری کشور می­باشد.



( Sale ) `s other