Sale Mineral and industrial powder In qarchak Industrial City

Mineral and industrial powder-1
Mineral and industrial powder-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



متشکل از شرکتهای تولیدی پودرسازان، زنجان پودر،هرمز پودر(بندرعباس- مهاباد) و باریت کویر طبس می باشد. این مجموعه با بیش از سال سابقه درخشان در صنعت تولید پودرهای سوپرمیکرونیزه معدنی، مفتخر به اخد گواهینامه بین المللی درمدیریت کیفیت از AFAQ انگلستان، واحد نمونه سالهای و و دریافت لوح صادر کننده

با است.فاده از آخرین تکنولوژی آزمایشگاهی روز دنیا و بهره گیری از روش های آزمایشی است.اندارد بین المللی با بیشترین میزان دقت و کمترین خطای احتمالی تمامی خصوصیات شیمیائی ، فیزیکی و دانه بندی محصول شامل اندازه، شکل، توزیع و تمرکز ذرات را اندازه گیری می نماید. و در در این راستا آزمایشگاه های شرکت پودرسازان به شکل خلاقانه و با دقت بال از تمامی روش هایی اندازه گیری دانه بندی از جمله دستگاه پرتیکل سایز و الک هایی آزمایشکاهی است.فاده می کند تا تولیدی یکنواخت و با است.اندارد بلا انجام شود.

مجموعه تولیدی هرمزپودر مهاباد با در اختیار داشتن بهترین و با کیفیت ترین معادن باریت خاورمیانه، با هدف تامین باریت حفاری صنعت نفت و گاز در سال در نزدیکی شهر مهاباد تاسیس شد و در حال حاضر بزرگترین تولید کننده باریت حفاری کشور می­باشد.



( Sale ) `s other