implementation consultation PLC PLC In Abas abad Industrial City

PLC PLC-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



میتسوبیشی الکتریک محصولات و سیستم های الکتریکی و الکترونیکی را ارائه می دهد. محصولات آن در سیستم های انرژی و برقی ، اتوماسیون صنعتی ، سیستم های اطلاعاتی و ارتباطی ، دستگاه های الکترونیکی و لوازم خانگی مورد است.فاده قرار می گیرد. این شرکت سری PLC های MELSEC را ارائه می دهد. مدلهای مختلفی شامل سری MELSEC iQ-R ، سری MELSEC iQ-F ، سری MELSEC-Q ، سری MELSEC-L ، سری MELSEC-F و سری MELSEC-QS / WS است..

قابلیت‌های فنی هر سیستم عامل بین فروشندگان و همچنین خانواده‌های سیستم‌های کنترل متفاوت است.. امکانات خود را بررسی کنید و لیستی از نیازهای مهم ایجاد کنید. این لیست ممکن است. نیاز به پشتیبانی از چندین خط تولید با سرعت بالا، ادغام سیستم‌ها، ادغام داده‌ها و کنترل از راه دور و غیره باشد.

می‌توان گفت تقریباً همه برندهایی که در حوزه اتوماسیون صنعتی فعال هستند، در حال تولید و توسعه PLCهای برند خود هستند. اما برخی از این برندها به خوبی توانسته‌اند گوی رقابت را از بقیه ربوده و پیشتاز این عرصه در اتوماسیون صنعتی شوند. برندهایی مثل زیمنس، میتسوبیشی، ABB و اشنایدر را می‌توانیم از این دست بدانیم. اما بقیه برندها عمدتاً روی ساخت و تولید PLC و سایر تجهیزات اتوماسیون صنعتی تمرکز کرده اند؛ از بین آنها می توان به Omron، Keyence ،Fatek ،Yokagawa و حتی محصولات



( implementation consultation ) `s other