implementation consultation PLC PLC In Ayene varzan Industrial City

PLC PLC-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



این مدل که به صورت ماژولار طراحی و ساخته شده است.، دارای حوزه عملکردی گسترده و وسیع می باشد. توسط نرم افزار STEP میتوان آن را برنامه نویسی کرد. به راحتی قابل توسعه است.. در مقایسه با S- دارای حافظه بیشتر و قدرت و سرعت پردازش بیشتری ست. حجم زیادی از سیگنال ها را تحت پوشش خود قرار می دهد و در صنایع مختلف، طرفداران زیادی دارد.

یکسوکننده پل (یکسوکننده پل دیودی) به منظور تبدیل ولتاژ AC به DC است.فاده می‌شود. دیود زنر هم به منظور اعمال یک ولتاژ پایین به LED به کار می‌رود. اما در ایزولاتور، هنگامی که نور LED به فتوترانزیستور (ترانزیستور نوری) می‌تابد، ترانزیستور در ناحیه هدایت خود عمل کرده و جریان را عبور می‌دهد؛ و در نهایت ولتاژ ولت DC برای پردازنده مهیا می‌شود.

همانطور که در بخش قبلی ذکر شد، تولید‌کنندگان PLC و سیستم‌های کنترل دارای یک شبکه توزیع از سیستم‌ها، خدمات و یکپارچه‌سازی در سیستم خود هستند. هنگام انتخاب سیستم، ضروری است. که از حضور آن‌ها در منطقه خود آگاه باشید تا اطمینان حاصل کنید که در صورت لزوم می‌توانید به پشتیبانی آن‌ها اعتماد کنید. علاوه بر این، انتخاب درست این مکان، بر است.عداد‌های موجود برای است.خدام تأثیر می‌گذارد.



( implementation consultation ) `s other