implementation consultation PLC PLC In Baharestan

PLC PLC-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



PLC در صنعت کاغذ به طور گسترده است.فاده می‌شود. پی ال سی در این صنعت، ماشین‌آلاتی را کنترل می‌کند که محصولات کاغذی را با سرعت بالا تولید می‌کنند. مثلاً PLC فرآیند تولید صفحات کتاب یا روزنامه را در چاپ آفست مانیتور و کنترل می‌کند.

اما منظورشان از این شعار چیست؟ کنترلرهای AC این شرکت به گونه‌ای طراحی و تولید می‌شوند که شما در PLC تان از کدام نوع پردازنده (CPU) است.فاده کنید! هر کدام که باشد، شما می‌توانید از تمام ماژول‌های کنترلی ارائه شده توسط این شرکت است.فاده کنید. خب، ناگفته پیداست که این ویژگی چقدر می‌تواند ارزشمند باشد چرا که اولین فایده‌ی آن این است. که در صورت خرابی، پیدا کردن جایگزین برای قطعات بسیار راحت‌ و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه‌‍تر خواهد بود.

می‌توان گفت پی ال سی یک نوع کامپیوتر خاص است. که برای کارکردی قابل اطمینان در شرایط صنعتی خاص طراحی شده است.. شرایطی مثل دماهای بسیار بالا، رطوبت، خشکی و گرد و خاک. پی ال سی‌ها طراحی شده‌اند تا بتوانند فرآیندهای صنعتی را اتوماتیک کنند. کارهایی مثل خط مونتاژ در یک کارخانه تولیدی، فرآیندهای موجود در کارخانه‌های سنگ معدن یا تصفیه‌ خانه‌های فاضلاب و &#;



( implementation consultation ) `s other