implementation consultation PLC PLC In Dehak Industrial City

PLC PLC-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



وظیفه این بخش، بسیار بسیار مهم است.. می توانیم به جرئت بگوییم این ماژول، نقش اصلی دارد و کار های اصلی را انجام می دهد. وظیفه این ماژول این است. که تمامی محاسبات لازم را انجام دهد. بنابراین، هرگونه محاسباتی که نیاز است. انجام شود، به این بخش اختصاص دارد. از دیگر وظایف ماژول پردازنده، می توانیم به پردازش تمامی داده های ورودی اشاره کنیم. همچنین این ماژول باید با توجه به ورودی ها و اطلاعاتی که از پردازش آن ها به دست آورده است.، خروجی های مناسب تولید نماید.

پی ال سی ها، ابزار های بسیار قدرتمند و محبوبی هستند، و در انواع بسیار متنوع تولید می شوند. انواع پی ال سی ها گسترده می باشند، و یک از این انواع، کاربرد و عملکرد خاص خود را دارد. بنابراین، اگر در فکر تهیه پی اس سی هستید، و یا به طور کلی می خواهید درباره آن ها اطلاعات کسب کنید، لازم است. که حتما با انواع آن ها نیز آشنا شوید.

این واژه، بیانگر قابلیت تحلیل منطقی پی ال سی ها می باشد. و در نهایت، حرف c، که مخفف واژه Controller به معنی کنترل کننده می باشد. هر یک از این کلمات به علت و هدف خاصی در نام گذاری این محصول به کار گرفته شده اند، که در ادامه، به بررسی این موارد خواهیم پرداخت.



( implementation consultation ) `s other