Sale PLC PLC In East of Tehran

PLC PLC-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



اما منظورشان از این شعار چیست؟ کنترلرهای AC این شرکت به گونه‌ای طراحی و تولید می‌شوند که شما در PLC تان از کدام نوع پردازنده (CPU) است.فاده کنید! هر کدام که باشد، شما می‌توانید از تمام ماژول‌های کنترلی ارائه شده توسط این شرکت است.فاده کنید. خب، ناگفته پیداست که این ویژگی چقدر می‌تواند ارزشمند باشد چرا که اولین فایده‌ی آن این است. که در صورت خرابی، پیدا کردن جایگزین برای قطعات بسیار راحت‌ و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه‌‍تر خواهد بود.

یکسوکننده پل (یکسوکننده پل دیودی) به منظور تبدیل ولتاژ AC به DC است.فاده می‌شود. دیود زنر هم به منظور اعمال یک ولتاژ پایین به LED به کار می‌رود. اما در ایزولاتور، هنگامی که نور LED به فتوترانزیستور (ترانزیستور نوری) می‌تابد، ترانزیستور در ناحیه هدایت خود عمل کرده و جریان را عبور می‌دهد؛ و در نهایت ولتاژ ولت DC برای پردازنده مهیا می‌شود.

کار کردن به عنوان یک برنامه نویس PLC یکی از جذاب ترین مشاغل در حوزه مهندسی در دنیا است.. شما در این شغل این شانس را دارید که سیستم کنترل و نظارت را در صنایع است.راتژیک طراحی کنید. اگر می خواهید وارد دنیای اتوماسیون صنعتی شوید، شغل و حرفه‌ای به عنوان برنامه نویس PLC، یک انتخاب عالی است..



( Sale ) `s other