Sale PLC PLC In Firozkooh

PLC PLC-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



شرکت زیمنس طیف گسترده ای از محصولات و راه حل ها را برای شرکت های مختلف صنعتی به طور عمده در صنایع فرآوری و تولید ارائه می دهد. این شرکت فن آوری های اتوماسیون ، کنترل های صنعتی و نرم افزارهای صنعتی را ارائه می دهد که به مشتریان کمک می کند تا فرآیندهای کامل تولید و تولید محصول را بهینه کنند. این شرکت انواع کنترلرهای SIMATIC  را ارائه می دهد. این چهار نوع PLC های SIMATIC ، یعنی کنترل کننده های اولیه ، پیشرفته ، توزیع شده و نرم افزاری را ارائه می دهد.

همان طور که قبل تر نیز اشاره کردیم، این محصولات جایگزین پنل های کنترل سنتی شده اند، و وظیفه دارند بر ورودی های سنسور ها نظارت کنند و خروجی ها را نیز کنترل کنند و درباره ان ها تصمیم گیری نمایند. هر سیستم پی ال سی، احتیاج به سه ماژول دارد که در این بخش، آن ها را نام می بریم و تک به تک بررسی می کنیم.

اشاره کردیم که پی ال سی، یکی از قطعات حیاتی دنیای اتوماسیون و صنایع هستند. بروز هر گونه خرابی در این تجهیز می‌تواند باعث صدمات جبران ناپذیری شود و هزینه‌های زیادی را تحمیل کند. پس نگهداری صحیح از PLCها و قرار دادن آنها در برنامه نگهداری و تعمیر صنعت و اجرای آن، شما را از بروز اتفاقات ناخوشایند بعدی در امان نگه می‌دارد.



( Sale ) `s other