implementation consultation PLC PLC In Islamshahr

PLC PLC-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



از نام این دسته بندی، واضح است. که این انواع پی ال سی ها در زمره پی ال سی های کوچک قرار می گیرند. با توجه به کوچک بودن آن ها، بدیهی است. که برخی محدودیت ها را به دنبال دارند که از جمله آن ها می توانیم به بهره مندی آن ها از ورودی ها و خروجی های کمتر اشاره کنیم. نیاز به ذکر نیست که این پی ال سی ها، به علت محدودیت هایشان، برای پروژه های بزرگ خیلی مناسب نیستند و بیشتر به درد پروزه های کوچک کی خورند.

کنترلرهای s- در پنج مدل CPUC , CPUC , CPUC , CPUC و  CPUC ارائه شده اند. یکی از فاکتورهایی که این مدل ها را از یکدیگر متمایز می کند، تعداد ماژول های ورودی و خروجی ست که می توانند در کنار CPU قرار بگیرند. مثلا در مدل  حداکثر دو ماژول و در مدل های ، و حداکثر هشت ماژول ظرفیت وجود دارد.

شرکت زیمنس طیف گسترده ای از محصولات و راه حل ها را برای شرکت های مختلف صنعتی به طور عمده در صنایع فرآوری و تولید ارائه می دهد. این شرکت فن آوری های اتوماسیون ، کنترل های صنعتی و نرم افزارهای صنعتی را ارائه می دهد که به مشتریان کمک می کند تا فرآیندهای کامل تولید و تولید محصول را بهینه کنند. این شرکت انواع کنترلرهای SIMATIC  را ارائه می دهد. این چهار نوع PLC های SIMATIC ، یعنی کنترل کننده های اولیه ، پیشرفته ، توزیع شده و نرم افزاری را ارائه می دهد.



( implementation consultation ) `s other