Sale PLC PLC In Kharazmi Industrial City

PLC PLC-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



والبته علی‌رغم اینکه به منظور است.فاده‌های کوچک‌تر طراحی شده‌اند، اما تقریبا برای تمام کاربردهای صنعتی به اندازه‌ی کافی قدرتمند هستند. می‌توان با سرک کشیدن به کارخانه‌های مختلف متوجه شد که تقریبا در تمام خط تولیدها تعداد و انواع مختلفی از کنترلرهای این شرکت در میان تجهیزات مورد است.فاده قرار دارند.

این پی ال سی ها باعث می شود که سیم کشی ها و هزینه قطعات کم شود و به راحتی نقشه و عملکرد تابلو برق یا سیستم را تغییر داد و همچنین عیب یابی تابلو برق ها و دستگاه هارا به راحتی انجام داد و بتوانید تمامی پارامتر های یک دستگاه یا خط تولید یا سیستم را مانیتورینگ کرد.

زیمنس محصولات خود را در دو گروه compact و modular تولید می کند. طراحی محصولات به صورت compact بدین گونه است. که ماژول های ورودی و خروجی، منبع تغذیه و cpu به صورت یکپارچه در کنار هم قرار دارند ، به هم وصلند و به عنوان یک واحد، کار می کنند. اما برخی دیگر از plc های زیمنس به صورت ماژولار هستند که این به معنی قابل انتخاب بودن ماژول های دلخواه از آن گروه، بسته به نیاز مصرف کننده است.. طبق طبقه بندی محصولات زیمنس، کنترلرهای منطقی برنامه پذیر(plcها) در زیرمجموعه محصولات SIMATIC قرار می گیرند.



( Sale ) `s other