Sale PLC PLC In Nasirabad Industrial City

PLC PLC-1
Advertising
+982122198580 +982188042002
+989028222425

visit webSite


Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



Rockwell اتوماسیون ارائه می دهد اتوماسیون صنعتی و کنترل ، قدرت و راه حل های اطلاعاتی. این شرکت در صنایع متنوعی از جمله مواد غذایی و آشامیدنی ، حمل و نقل ، نفت و گاز ، فلزات ، معدن و علوم زندگی فعالیت می کند. این شرکت محصولات را از طریق توزیع کنندگان مستقل و نیروی فروش مستقیم در ایالات متحده ، کانادا ، EMEA ،  APAC و آمریکای مرکزی و جنوبی به بازار عرضه می کند.

همانطور که در بخش قبلی ذکر شد، تولید‌کنندگان PLC و سیستم‌های کنترل دارای یک شبکه توزیع از سیستم‌ها، خدمات و یکپارچه‌سازی در سیستم خود هستند. هنگام انتخاب سیستم، ضروری است. که از حضور آن‌ها در منطقه خود آگاه باشید تا اطمینان حاصل کنید که در صورت لزوم می‌توانید به پشتیبانی آن‌ها اعتماد کنید. علاوه بر این، انتخاب درست این مکان، بر است.عداد‌های موجود برای است.خدام تأثیر می‌گذارد.

کنترلرهای سیماتیک ویژگی‌های است.اندارد و فوق‌العاده‌ای دارند، از جمله امکان برقراری ارتباطات ساده‌ی اترنت TCP/IP و یا ارتباطات I/O تحت پروتکل پروفی نت (Profinet). همچنین امکانات پروفی‌باس (Profibus) نیز یا بر روی آن‌ها هست و یا به سادگی با نصب یک ماژول قابل اضافه شدن است..



( Sale ) `s other