implementation consultation PLC PLC In Parand Industrial City

PLC PLC-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



جالب است. بدانید که کنترلرهای PLC دهه‌ها است. که در صنعت شیشه است.فاده می‌شوند. تولید شیشه یک فرآیند پیچیده است. که کمپانی‌های زیادی به دنبال است.فاده از PLCها برای اتوماسیون کردن این فرآیند بوده‌اند. مثلاً برای تولید شیشه، پی ال سی به طور گسترده به کار می‌رود تا نسبت مواد را کنترل و شیشه‌های تخت را بررسی کند. تکنولوژی پی ال سی در طول سالها در صنایع شیشه، تبدیل به یک تکنولوژی پرتقاضا و پرکاربرد شده است..

به طور ساده می‌توان گفت سیمان از مخلوط کردن مواد اولیه مختلف در کوره تولید می‌شود. کیفیت این مواد اولیه و نسبت ترکیبی آنها با هم، به شکل قابل توجهی بر کیفیت محصول نهایی اثرگذار است.. پس مشخصاً داده‌های دقیقی مثل سنجش کیفیت این مواد و نسبت آنها از اهمیت و اولویت بالایی برخوردار است. و این داده‌ها باید به دقت رصد و کنترل شوند. این وظیفه را در صنعت تولید سیمان، PLCها عهده‌دار هستند.

همان طور که قبل تر نیز اشاره کردیم، این محصولات جایگزین پنل های کنترل سنتی شده اند، و وظیفه دارند بر ورودی های سنسور ها نظارت کنند و خروجی ها را نیز کنترل کنند و درباره ان ها تصمیم گیری نمایند. هر سیستم پی ال سی، احتیاج به سه ماژول دارد که در این بخش، آن ها را نام می بریم و تک به تک بررسی می کنیم.



( implementation consultation ) `s other