Sale PLC PLC In Pardis

PLC PLC-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



والبته علی‌رغم اینکه به منظور است.فاده‌های کوچک‌تر طراحی شده‌اند، اما تقریبا برای تمام کاربردهای صنعتی به اندازه‌ی کافی قدرتمند هستند. می‌توان با سرک کشیدن به کارخانه‌های مختلف متوجه شد که تقریبا در تمام خط تولیدها تعداد و انواع مختلفی از کنترلرهای این شرکت در میان تجهیزات مورد است.فاده قرار دارند.

یکی از قدرتمندترین کنترلرهای منطقی برنامه پذیر شرکت زیمنس، simatic s است.. شرکت زیمنس با اصلاح برخی محدودیت ها و کمبودهای سری s ، موفق به تولید و عرضه پی ال سی های s به صنعت شد. عرضه مدل جدیدی از plc siemens ها ، باعث تحول عظیمی در دنیای صنعت گردید و با است.فاده از ویژگی منحصر به فرد این کنترلرها ، موفقیت های چشمگیری رقم خورد. این خانواده خود به مدل های مختلف تقسیم می شود که در ادامه با آن ها آشنا خواهید شد:

خوب است. بدانید این نوع از پی ال سی ها شباهت بسیار زیادی با نوع قبلی، یعنی ماژولار ها دارند. نکته خاص درباره این پی ال سی ها این است. که ورودی خروجی ها در این نوع از پی ال سی ها، به ماژول مرکزی متصل می شوند که واقع در قسمت انتهایی پی ال سی است.. این نوع از پی ال سی ها قادرند حتی تعداد بیشتری ورودی خروجی دریافت کنند.



( Sale ) `s other