Sale PLC PLC In Sahand Industrial City

PLC PLC-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



مدل بیشتر برای کاربردهای کوچک تا متوسط است.فاده می شود. مدل زیمنس مناسب برای کاربردهای متوسط تا بزرگ طراحی شده است.. کامل ترین نوع S- SIEMENS PLC ، مدل CPU-PN/DP می باشد که دارای دو پورت Profinet و یک پورت Profibus است.. وجود این پورت ها، قدرت چشمگیری به این پی ال سی داده است. و همین امر باعث تمایز آن ها از دیگر کنترلرها می شود.

البته در کاربردهای کوچک معمولا تعداد و نوع ماژول‌های موجود در کنترلر ثابت است.. به این معنا که مشتریان با یک PLC مشخص، با اجزاء و ورودی‌های مشخص وغیرقابل انتخاب مواجه هستند که همگی در یک پک واحد ارائه می‌شود. قیمت این نوع PLC ها معمولا پایین‌تر است. و برای کاربردهای کوچک بسیار مناسب هستند.

از plc زیمنس در سیستم های کنترلی و اتوماسیون های صنعتی بسیاری از شرکت های خودروسازی، پلاستیک سازی، صنایع شیمیایی، کوره های صنعتی ، ذوب فلزات، صنایع چوب، سیستم های هشدار دهنده و اعلام خطر، صنایع غذایی ، نیروگاه ها و بسیاری از شرکت ها و صنایع دیگر ، است.فاده می شود. بنابراین یک مهندس برق یا اپراتور plc لازم است. با این برند و محصولاتش آشنایی کافی داشته باشد. معمولا در مصاحبه های کاری اطلاعاتی از این دست، می تواند سطح علم و دانش شخص و مهارت ها و تخصص وی را نشان دهد. بنابراین اگر علاقه مند به فعالیت در این رشته هستید، و تا کنون برای آشنایی و شناخت plcهای  زیمنس وقت نگذاشته اید، زمان آن رسیده است. که برای وارد شدن به جزئیات این مقوله برنامه ریزی کنید.



( Sale ) `s other