implementation consultation PLC PLC In Sahand Industrial City

PLC PLC-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



اگر دارید فکر می‌کنید که آشنایی با تولیدکنندگان مختلف PLC چه فایده‌ای می‌تواند داشته باشد؟ باید به شما بگوییم که ما؛ یعنی جامعه‌ی برنامه‌نویس‌ها، مهندس‌ها و تکنسین‌ها، درزمان انتخاب PLC، با برندهای مختلفی مواجه می‌شویم که ممکن است. بسته به کاربرد مورد نیاز و جایی که داریم در آن کار می‌کنیم، به PLC های مختلفی نیاز داشته باشیم. بنابراین ضروری‌ست که خودمان را با این انواع و برند‌های مختلف و تفاوت‌ها و شباهت‌های آن‌ها آشنا کنیم.

یکی از قدرتمندترین کنترلرهای منطقی برنامه پذیر شرکت زیمنس، simatic s است.. شرکت زیمنس با اصلاح برخی محدودیت ها و کمبودهای سری s ، موفق به تولید و عرضه پی ال سی های s به صنعت شد. عرضه مدل جدیدی از plc siemens ها ، باعث تحول عظیمی در دنیای صنعت گردید و با است.فاده از ویژگی منحصر به فرد این کنترلرها ، موفقیت های چشمگیری رقم خورد. این خانواده خود به مدل های مختلف تقسیم می شود که در ادامه با آن ها آشنا خواهید شد:

ویژگی خاص این نوع پی ال سی، بسیار جالب است.. طراحی این نوع از پی ال سی ها به صورتی بوده است. که تمامی قطعات و اجزا، از جمله ورودی خروجی ها، پردازنده، منبع تغذیه و غیره، همگی تنها در یک باکس قرار بگیرند. پی ال سی های کامپکت یا مجتمع، در مقایسه با پی ال سی های مینی، بزرگتر هستند و حجم وسیع تری از ورودی خروجی را می توانند دریافت کنند. (یعنی ورودی خروجی، در حالی که این عدد برای مینی پی ال سی ها می باشد.).



( implementation consultation ) `s other