implementation consultation PLC PLC In Shams abad Industrial City

PLC PLC-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



PLC (به انگلیسی: Programmable Logic Controller) : کنترل‌گر تک منظوره‌ای است. که به دلیل ویژگی‌های خاصش بیشتر برای کنترل فرآیندهای مکانیکی یا صنعتی مانند خطوط تولید است.فاده می‌شود.در صنعت PLC بیش از یکصد کارخانه با تنوع بسیار در طراحی و ساخت انواع مختلف PLC فعالیت می‌کنند. PLCها را می‌توان از نظر اندازه، حافظه، تعداد ورودی/خروجی، وسعت عملیات (محلی یا وسیع) و … دسته‌بندی نمود. باید توجه داشت که برای ارزیابی قابلیت یک PLC باید ویژگی‌های دیگری مانند پردازنده، زمان اجرای یک سیکل، سادگی زبان برنامه‌نویسی، قابلیت توسعه و … را در نظر گرفت.در همین راستا شرکت پتسا صنعت راه حل های متنوعی برای صنایع Factory Automatin, Machinery که نیاز به سرعت بالا در پردازش می باشد، با برندهای زیر عرضه می نماید:

سیستم عامل‎های مختلف PLC در مناطق مختلف جهان ترجیح داده می‌شوند. دلیل آن این است. که PLC فقط یک سخت‌افزار نیست. همچنین یک اکوسیستم همراه آن است.. یک اکوسیستم می‌تواند شامل نرم‌افزار، فروشندگان، تأمین‌کنندگان، منابع فنی باشد. همانطور که تولیدکنندگان PLC صنعت را به دست گرفتند، تلاش‌های خاص خود را در یک فضای جغرافیایی متمرکز کردند.

کار کردن به عنوان یک برنامه نویس PLC یکی از جذاب ترین مشاغل در حوزه مهندسی در دنیا است.. شما در این شغل این شانس را دارید که سیستم کنترل و نظارت را در صنایع است.راتژیک طراحی کنید. اگر می خواهید وارد دنیای اتوماسیون صنعتی شوید، شغل و حرفه‌ای به عنوان برنامه نویس PLC، یک انتخاب عالی است..



( implementation consultation ) `s other