Sale PLC PLC In South of Tehran

PLC PLC-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



وظیفه این ماژول، این است. که اتصال بین سنسور ها و محرک ها را با سیستم فراهم آورد. یعنی چه؟ این یعنی، این ماژول کاری می کند تا سنسور ها، به محض دریافت کردن محرک ها و داده ها، آن ها را به سیستم هدایت کنند تا در آن جا، مورد بررسی و نظارت قرار گیرد. این محرک ها می توانند دما، فشار و جریان های متفاوت و غیره باشند.

جالب است. بدانید که کنترلرهای PLC دهه‌ها است. که در صنعت شیشه است.فاده می‌شوند. تولید شیشه یک فرآیند پیچیده است. که کمپانی‌های زیادی به دنبال است.فاده از PLCها برای اتوماسیون کردن این فرآیند بوده‌اند. مثلاً برای تولید شیشه، پی ال سی به طور گسترده به کار می‌رود تا نسبت مواد را کنترل و شیشه‌های تخت را بررسی کند. تکنولوژی پی ال سی در طول سالها در صنایع شیشه، تبدیل به یک تکنولوژی پرتقاضا و پرکاربرد شده است..

CPU به طور پیوسته، وضعیت مقادیر ورودی از دستگاه‌های متعدد ورودی را مانیتور می‌کند (دستگاه‌هایی مثل شتاب‌سنج، دماسنج، سنسورها و&#;)؛ داده ورودی تطبیق یافته را از ماژول ورودی می‌خواند و سپس بر اساس منطق نوشته شده در خود، خروجی مورد نظر را ایجاد کرده و به ماژول خروجی ارسال می‌کنند. این خروجی می‌تواند سیگنالی جهت روشن شدن موتور یا موارد مشابه باشد.



( Sale ) `s other