Sale PLC PLC In Tehran stone Industrial City

PLC PLC-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



همان طور که قبل تر نیز اشاره کردیم، این محصولات جایگزین پنل های کنترل سنتی شده اند، و وظیفه دارند بر ورودی های سنسور ها نظارت کنند و خروجی ها را نیز کنترل کنند و درباره ان ها تصمیم گیری نمایند. هر سیستم پی ال سی، احتیاج به سه ماژول دارد که در این بخش، آن ها را نام می بریم و تک به تک بررسی می کنیم.

این مدل plc ها در انواع مدل های گوناگون در هر دو نوع compact و  modular تولید شده اند. مدل های s-U و s-U دارای حوزه عملکردی محدود بوده و از نوع plc های compact شرکت زیمنس هستند. برخی دیگر از مدل ها مانند s-U و s-U ، ماژولار هستند و کاربرد آن در سیستم های کنترلی با ابعاد متوسط است..

شرکت زیمنس طیف گسترده ای از محصولات و راه حل ها را برای شرکت های مختلف صنعتی به طور عمده در صنایع فرآوری و تولید ارائه می دهد. این شرکت فن آوری های اتوماسیون ، کنترل های صنعتی و نرم افزارهای صنعتی را ارائه می دهد که به مشتریان کمک می کند تا فرآیندهای کامل تولید و تولید محصول را بهینه کنند. این شرکت انواع کنترلرهای SIMATIC  را ارائه می دهد. این چهار نوع PLC های SIMATIC ، یعنی کنترل کننده های اولیه ، پیشرفته ، توزیع شده و نرم افزاری را ارائه می دهد.



( Sale ) `s other