implementation consultation PLC PLC In Tehran stone Industrial City

PLC PLC-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



این پی ال سی ها باعث می شود که سیم کشی ها و هزینه قطعات کم شود و به راحتی نقشه و عملکرد تابلو برق یا سیستم را تغییر داد و همچنین عیب یابی تابلو برق ها و دستگاه هارا به راحتی انجام داد و بتوانید تمامی پارامتر های یک دستگاه یا خط تولید یا سیستم را مانیتورینگ کرد.

Plc به معنی کنترلر منطقی قابل برنامه نویسی، نوعی کامپیوتر صنعتی ست که در کاربردهای تجاری و صنعتی، کاربرد فراوان دارد. البته plc هم از نظر کاربری هم از نظر نرم افزار و سخت افزار، مانند کامپیوتر دسکتاپ اداری و خانگی نیستند. این کنترلرها ورودی و سایر مقادیر متغیر را دریافت و کنترل می کنند، سپس با توجه به برنامه ای که به آن داده شده است. تصمیم می گیرد چه نوع خروجی داشته باشد. این خروجی برای عملی شدن یک فرایند یا خودکار کردن یک دستگاه، توسط plc کنترل می شود. از پرکاربردترین برندهای پی ال سی،  plc زیمنس است. که دارای مدل های گوناگونی می باشد.

قبل از شروع معرفی این محصول، خوب است. کمی زمان به بررسی اسمش و معنای آن اختصاص دهیم. پی ال سی، مخفف یک عبارت انگلیسی می باشد. P در اینجا مخفف واژه Programmable می باشد. این واژه به معنای &#;قابل برنامه ریزی&#; می باشد. این بخش اشاره به قابلیت برنامه ریزی شدن پی ال سی ها دارد. حرف l در این بخش، مخفف واژه logic می باشد.



( implementation consultation ) `s other