implementation consultation PLC PLC In qarchak Industrial City

PLC PLC-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



این مدل plc ها در انواع مدل های گوناگون در هر دو نوع compact و  modular تولید شده اند. مدل های s-U و s-U دارای حوزه عملکردی محدود بوده و از نوع plc های compact شرکت زیمنس هستند. برخی دیگر از مدل ها مانند s-U و s-U ، ماژولار هستند و کاربرد آن در سیستم های کنترلی با ابعاد متوسط است..

PLC (به انگلیسی: Programmable Logic Controller) : کنترل‌گر تک منظوره‌ای است. که به دلیل ویژگی‌های خاصش بیشتر برای کنترل فرآیندهای مکانیکی یا صنعتی مانند خطوط تولید است.فاده می‌شود.در صنعت PLC بیش از یکصد کارخانه با تنوع بسیار در طراحی و ساخت انواع مختلف PLC فعالیت می‌کنند. PLCها را می‌توان از نظر اندازه، حافظه، تعداد ورودی/خروجی، وسعت عملیات (محلی یا وسیع) و … دسته‌بندی نمود. باید توجه داشت که برای ارزیابی قابلیت یک PLC باید ویژگی‌های دیگری مانند پردازنده، زمان اجرای یک سیکل، سادگی زبان برنامه‌نویسی، قابلیت توسعه و … را در نظر گرفت.در همین راستا شرکت پتسا صنعت راه حل های متنوعی برای صنایع Factory Automatin, Machinery که نیاز به سرعت بالا در پردازش می باشد، با برندهای زیر عرضه می نماید:

پردازنده یک بیتی، برای کاربردهای ساده‌تر و منطقی (لاجیک) است.فاده می‌شود. جایی که یک بیت برای داده به عنوان پردازش کافی باشد. ولی پردازنده کلمه‌ای، برای کاربردهای پیچیده‌تر مثل پردازش متن، داده‌های محاسباتی، کنترلی و&#; به کار گرفته می‌شود.



( implementation consultation ) `s other