implementation consultation PLC programming In Charmshahr Industrial City

PLC programming-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



این مراحل، اقداماتی را که هنگام برنامه‌ریزی برای برنامه اتفاق می‌افتد را در خود جای داده‌اند. این اقدامات می‌تواند بر اساس زمان‌بندی، مرحله خاصی از فرآیند یا وضعیت فیزیکی یک تجهیز باشد. دستورالعمل‌های انتقالی دستوراتی هستند که شما برای حرکت از یک مرحله به مرحله دیگر با تنظیم شرایط درست یا نادرست حالت (TRUE or FULSE) مانند فلوچارت، است.فاده می‌کنید.

پس از انجام کامل پیکربندی و شناسایی پی ال سی توسط نرم‌افزار، وارد محیط اصلی برنامه‌نویسی نیز می‌شوید که در این قسمت با Object‌های این محیط مانند کانتکت‌ها، کویل‌ها و نتورک‌ها نیز بحث کرده‌ایم. همچنین بقیه قسمت‌های این محیط و نحوه عملکرد کلی بلوک‌ها را توضیح داده‌ایم. یادگیری است.فاده صحیح از محیط نرم‌افزار و تشخیص object مورد نیاز، برای هر برنامه‌نویس پی ال سی واجب می‌باشد.

همانطور که از اسم این بلوک مشخص است.، برای ما عمل شمارش را انجام می دهند. اما سوال اینجاست که چگونه؟ شمارنده یا کانتر (Counter) در PLC، یک بلوک تابع است. که می‌تواند شمارش را به صورت صعودی یا نزولی تا رسیدن به یک مقدار از پیش تعیین شده، انجام دهد. پس از رسیدن شمارش به این مقدار از پیش تعیین شده (Preset Value) که آن را با PV نشان می‌دهیم، خروجی این بلوک فعال می‌شود. جزئیات بیشتر را میتوانید در پست مخصوص این قسمت مشاهده کنید.



( implementation consultation ) `s other