implementation consultation PLC programming In Firozkooh

PLC programming-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



این زبان به صورت پله‌های افقی با دو ریل عمودی ساخته شده است. که نشان‌دهنده اتصال الکتریکی در نمودارهای رله منطقی است.. می‌توانید تمام شرایط لازم ورودی را برای تأثیرگذاری بر شرایط خروجی، چه منطقی و چه فیزیکی برنامه‌ریزی کنید.

پیش از ورود به محیط نرم‌افزار و شروع برنامه‌نویسی، لازم است. که ابتدا نرم‌افزار، پی ال سی شما را شناسایی کند. بنابراین باید وارد مبحث پیکربندی شوید. در این قسمت کاملا نحوه صفر تا صد پیکربندی سخت‌افزار در نرم‌افزار شامل اضافه کردن کارت‌های SM ،CM و غیره نیز توضیح داده شده است.. همچنین کلیپی از خود نرم‌افزار برای این قسمت و تمامی قسمت‌های بعدی نیز آماده شده که به درک بصری شما در یادگیری، کمک به سزایی می‌کند.

پس از انجام کامل پیکربندی و شناسایی پی ال سی توسط نرم‌افزار، وارد محیط اصلی برنامه‌نویسی نیز می‌شوید که در این قسمت با Object‌های این محیط مانند کانتکت‌ها، کویل‌ها و نتورک‌ها نیز بحث کرده‌ایم. همچنین بقیه قسمت‌های این محیط و نحوه عملکرد کلی بلوک‌ها را توضیح داده‌ایم. یادگیری است.فاده صحیح از محیط نرم‌افزار و تشخیص object مورد نیاز، برای هر برنامه‌نویس پی ال سی واجب می‌باشد.



( implementation consultation ) `s other