implementation consultation PLC programming In Kharazmi Industrial City

PLC programming-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



صنعت اتومبیل اولین جایی بود که پی ال سی فعالیت‌های خودرا در آن آغاز کرد. هدف آن‌ها جایگزینی رله‌ها و تایمر‌ها که دارای سیستم‌بندی سخت بودند با کنترلر‌های قابل برنامه‌ریزی و انعطاف پذیر بود. از آن زمان پی ال سی‌ها به طور گسترده به عنوان سیستم‌های کنترل است.اندارد اتوماسیون در صنایع مختلف پذیرفته شدند.

مجتمع فنی دارالفنون به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین مجتمع های فنی کشور در سال در رشته هایی چون آموزش آرایشگری مردانه, آموزش ICDL, آموزش دوربین مداربسته, آموزش برق ساختمان, آموزش برق خودرو, آموزش مکانیکی خودرو با بیش از هزار فارغ التحصیل از سراسر کشور، پیشروی مهارت هایی است. که همواره تلاش می کند توازن منطقی بین نیازهای بازار کار و توانایی فنی متقاضیان جهت ورود به بازار کار را ایجاد نماید و با کادر مجرب &#; 

 به عنوان مثال زبان Ladder Diagrams همواره گزینه خوبی برای اتوماسیون بوده است.. دلیل اصلی این امر این است. که زبان LD به طور طبیعی پیشرفت فناوری را از منطق رله فیزیکی به منطق دیجیتال دنبال می‌کند. همین امر باعث شد که مهندسان و تکنسین‌های صنعتی از همان ابتدا با تغییرات همراه شوند و به آنها این امکان را داد تا پیگیری و عیب‌یابی را سریع‌تر انجام دهند.



( implementation consultation ) `s other