Sale PLC programming In Nasirabad Industrial City

PLC programming-1
Advertising
+982122198580 +982188042002
+989028222425

visit webSite


Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



نمودار نردبان در اصل از مدل رله منطقی است.فاده می‌کند که از دستگاه‌های فیزیکی مانند سوئیچ‌ها و رله‌های مکانیکی برای فرایندهای کنترل است.فاده کرده است.. این زبان با است.فاده از منطق و ارتباط داخلی جایگزین همه دستگاه‌ها می‌شود، به جز دستگاه‌های فیزیکی که برای فعال‌سازی آن‌ها به سیگنال الکتریکی احتیاج می‌باشد.

قطعا تا به حال برای همه ما پیش آمده که بخواهیم دو مقدار را با یکدیگر مقایسه کنیم. این عمل در صنعت در مقیاسهای بزرگ صورت خواهد گرفت. بنابراین پی ال سی بلوک‌هایی را در خود جای داده که می‌توان با کمک آن‌ها مقادیر با مقیاس‌های بزرگ را تنها با وارد کردن آن‌ها و گرفتن پاسخ صحیح در خروجی، مقایسه کرد. برای نمونه میتوان بلوک‌های Greater than و Less than را برای مقایسه بزرگ‌تر و کوچک‌تر بودن دو مولفه نیز معرفی کرد.

بعد از فراگیری مباحث ابتدایی​​، به یادگیری دستورالعمل‌های مهم PLC ادامه می‌دهیم. از مهم‌ترین دستور‌ها آغاز میکنیم؛ باید ابتدا بر روی تایمرها و محاسبات ریاضی تمرکز کنیم. دستورالعمل‌هایی مانند TON ،TOF ،ADD ،MUL ،SUB و DIV که باید با آن‌ها آشنا بود تا بتوان به سطح برنامه‌نویسی پیشرفته وارد شد.



( Sale ) `s other