implementation consultation PLC programming In Payetakht Industrial City

PLC programming-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



بسیاری از برنامه نویسان PLC با مفاهیم اساسی توضیح داده‌ شده در بالا دست و پنجه نرم می‌کنند. اما اکیداً توصیه می‌شود قبل از اینکه به سراغ سایر مباحث برنامه‌نویسی PLC بروید، بر دستورالعمل‌های مهم هر برند پی ال سی تسلط داشته باشید. بعلاوه؛ اگر هدف شما اشتغال به کار است.، احتمال این وجود دارد که بیشتر کارفرمایان دانش شما را در مورد اصول ابتدایی آزمایش کنند.

همانطور که از اسم این بلوک مشخص است.، برای ما عمل شمارش را انجام می دهند. اما سوال اینجاست که چگونه؟ شمارنده یا کانتر (Counter) در PLC، یک بلوک تابع است. که می‌تواند شمارش را به صورت صعودی یا نزولی تا رسیدن به یک مقدار از پیش تعیین شده، انجام دهد. پس از رسیدن شمارش به این مقدار از پیش تعیین شده (Preset Value) که آن را با PV نشان می‌دهیم، خروجی این بلوک فعال می‌شود. جزئیات بیشتر را میتوانید در پست مخصوص این قسمت مشاهده کنید.

به همین دلیل عمدتا زبان خود PLC به زبان سطح ماشین تغییر کرد و تمام فرآیند برنامه نویسی به سمت کامپیوتر کاربر انتقال پیدا کرد، این مسئله سبب شد تا شما بتوانید برنامه نوشته شده به هر زبانی را به هر زبان دیگر به سادگی و با چند کلیک کردن تبدیل کنید.



( implementation consultation ) `s other