Sale PLC programming In Sahand Industrial City

PLC programming-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



plc اطلاعات ورودی را با است.فاده از سنسورها دریافت و در حافظه ذخیره می‌کند. این اطلاعات با توجه به فرمان‌های موجود در حافظه پردازش می‌شوند و خروجی ها به طریقی مناسب ایجاد می‌شوند. هر برنامه plc زبان برنامه‌ نویسی خاص خودش را دارد که بین کاربر و سخت افزار plc ارتباط برقرار می‌کند.

از نقطه نظر نرم‌افزاری، بیشتر برنامه‌های PLC شامل ساختارهایی نیستند که ما به زبان‌های دیگر مشاهده کرده‌ایم؛ به عنوان مثال کلاس‌های مختلف، چند شکلی بودن زبان برنامه‌نویسی، کتابخانه‌های گسترده و غیره در زبان پی ال سی وجود ندارد. این به این دلیل است. که برنامه‌نویسی PLC محدود به یک سیستم فیزیکی است. که حالت‌ها از قبل در آن شناخته شده‌اند.

قطعا تا به حال برای همه ما پیش آمده که بخواهیم دو مقدار را با یکدیگر مقایسه کنیم. این عمل در صنعت در مقیاسهای بزرگ صورت خواهد گرفت. بنابراین پی ال سی بلوک‌هایی را در خود جای داده که می‌توان با کمک آن‌ها مقادیر با مقیاس‌های بزرگ را تنها با وارد کردن آن‌ها و گرفتن پاسخ صحیح در خروجی، مقایسه کرد. برای نمونه میتوان بلوک‌های Greater than و Less than را برای مقایسه بزرگ‌تر و کوچک‌تر بودن دو مولفه نیز معرفی کرد.



( Sale ) `s other