Sale PLC programming In Sharyar

PLC programming-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



Function Blocks در ابتدا برای ایجاد سیستمی ساخته شده‌اند که می‌توانید بسیاری از کارهای معمول و قابل تکرار مانند شمارنده‌ها، تایمرها، حلقه‌های PID و غیره را تنظیم کنید. شما بلوک‌ها را درون محیط (Network)‌‌ برنامه‌ریزی می‌کنید. (محیط نت‌وورک همان محل برنامه‌نویسی است.) و سپس PLC مرتباً Network‌‌ها را به ترتیب عددی اسکن می‌کند یا توسط اتصالی که بین بلوک‌ها است.، برنامه را‌ اجرا می‌کند.

به دنبال این موفقیت، کمپانی Bedford نام خود را به Modicon PLC تغییر داد. آن‌ها شروع به تولید Modicon ، اولین PLC خود کردند. آنچه Modicon را از سایر محصولات موجود در بازار متمایز می‌کند، تکنیک برنامه‌نویسی آن است. در صورتی که بقیه با است.فاده از

این بلوک‌ها، هر دوی اعمال ریاضی ساده تا نسبتا پیچیده را می‌توانند انجام دهند. اعمال ریاضی که این  بلوک‌ها میتوانند انجام دهند (به غیر از اعمال ساده)، سینوس، کسینوس، جذر و غیره می‌باشد که در پست آن کاملا گفته شد‌ه است.. یک نکته مهم در این بلوک و بلوک اعداد صحیح این است. که موقع وارد کردن اعداد اعشاری در ورودی باید آن‌ها را به فرمت (به عنوان مثال .e+) نیز قرار داد تا برای پی ال سی قابل شناسایی باشد.



( Sale ) `s other