Sale PLC programming In qarchak Industrial City

PLC programming-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



معمولاً به نمودار نردبانی Ladder Logic هم می‌گویند. با است.فاده از LD شما فقط می‌توانید از بلوک‌هایی که تعریف شده‌اند است.فاده کنید و این یک محدودیت محسوب می‌شود. از چپ به راست و از بالا به پایین خوانده می‌شود. تمام کنتاکت‌های سمت چپ باید درست باشند تا سیم‌پیچ‌های خروجی انرژی دریافت کنند.

همانطور که از اسم این بلوک مشخص است.، برای ما عمل شمارش را انجام می دهند. اما سوال اینجاست که چگونه؟ شمارنده یا کانتر (Counter) در PLC، یک بلوک تابع است. که می‌تواند شمارش را به صورت صعودی یا نزولی تا رسیدن به یک مقدار از پیش تعیین شده، انجام دهد. پس از رسیدن شمارش به این مقدار از پیش تعیین شده (Preset Value) که آن را با PV نشان می‌دهیم، خروجی این بلوک فعال می‌شود. جزئیات بیشتر را میتوانید در پست مخصوص این قسمت مشاهده کنید.

یک برنامه‌نویس پیشرفته PLC شروع به یادگیری مفاهیمی مانند دستورالعمل‌های پیچیده، تگ‌های داده تعریف شده توسط کاربر، برنامه‌نویسی تحمل خطا، سخت افزار خارجی و موارد دیگر می‌کند. وقت آن است. که روی تکنیک‌های پیشرفته سرمایه‌گذاری کنید و نحوه ساختن کد‌های قوی، نحوه ایجاد طرح‌بندی برای کل ماشین‌آلات، کارخانه‌ها و موارد دیگر را بفهمید.



( Sale ) `s other