implementation consultation PLC programming In qarchak Industrial City

PLC programming-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



این بلوک‌ها، هر دوی اعمال ریاضی ساده تا نسبتا پیچیده را می‌توانند انجام دهند. اعمال ریاضی که این  بلوک‌ها میتوانند انجام دهند (به غیر از اعمال ساده)، سینوس، کسینوس، جذر و غیره می‌باشد که در پست آن کاملا گفته شد‌ه است.. یک نکته مهم در این بلوک و بلوک اعداد صحیح این است. که موقع وارد کردن اعداد اعشاری در ورودی باید آن‌ها را به فرمت (به عنوان مثال .e+) نیز قرار داد تا برای پی ال سی قابل شناسایی باشد.

یک نرم افزار برنامه نویسی PLC برای ایجاد یک برنامه یا دستورالعمل برای یک PLC است.فاده می شود. برنامه ایجاد شده در حافظه برنامه PLC بارگذاری می شود، این برنامه حاوی دستورالعمل های خاصی برای اجرای عملکردهایی مانند زمان بندی، شمارش و غیره است.. با است.فاده از PLC، می توانیم بسیاری از فرآیندهای یک صنعت را کنترل کنیم، می توانیم روی کنترل غیرفعال، کنترل متوالی، کنترل حرکت و بسیاری موارد دیگر با کمک PLC.

به دلیل پیچیدگی سیستم‌های PLC، ممکن است. مسیر یادگیری برای بسیاری از کسانی که وارد این حوزه می‌شوند، مشخص نباشد. به منظور وجود پیچیدگی برای یادگیری سخت‌افزار و نرم‌افزار، چالش‌هایی بوجود می‌آید که بسیاری را به اجتناب از یادگیری سیستم‌های کنترل هدایت می‌کند.



( implementation consultation ) `s other