Sale Packaging corner In Abas abad Industrial City

Packaging corner-1
Packaging corner-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



مشتریان ما در بدو ورود به آسان پک به دو دسته ی عمده تقسیم می شوند، آنها یا قبلا جعبه ای برای محصول خود داشته اند و حالا با نمونه کار به ما مراجعه می کنند و یا اینکه برای محصول خود نیازمند طراحی و جعبه سازی هستند. در هر صورت درخواست تمامی مشتریان پس از کارشناسی و برآورد اولیه در بخش فروش، به بخش مهندسی محصول ارجاع داده می شوند. در این بخش پس از بررسی های تخصصی در جلسات CFT، اقدام به طراحی ساختار بهینه و سپس نمونه سازی شده و پس از طی مراحل صحه گذاری و کنترلی در آسان قزوین و تائید مشتری، عملیات سفارش گذاری ساخت ملزومات تولید و نهایتا تولید محصول صورت می پذیرد. تیم زبده‌ی طراحی ما در این بخش همواره نصایح و راهکارهای جدیدی برای افزودن جذابیت ایده های مشتریان، کاهش هزینه ها و ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان، در چنته دارند.

در این سال در راستای پاسخ‌گویی به نیازهای انبوه و متنوع مشتریان، شرکت ترام به سایت جدید خود در فضایی نزدیک به یکصد هزار متر مربع منتقل شد و عملیات نصب و راه‌اندازی سی و دو ماشین (پیش از چاپ ، چاپ و پس از چاپ ) در سایتی با است.انداردهای غذا و دارو آغاز گردید. در راستای ایجاد مزیت «تنوع» هرآنچه که امروز در صنعت چاپ افست و بسته‌بندی دنیا در حال انجام است.، در ترام جدید نیز قابل انجام است.. علاوه بر این است.انداردهای Sedex  و HACCP نیز به جهت خدمت‌رسانی بیشتر به مشتریان اخذ گردید.

شاید شما هم بعنوان یک کسب و کار یا یک است.ارت آپ یا یک مجموعه بزرگ به دنبال چاپخانه ای باشید که بتواند نیاز های شما به بسته بندی را برطرف کند. پیدا کردن این چاپخانه سخت است. اگر شما در فضای آنلاین به دنبال مقصد خود باشید. اغلب این چاپخانه ها هنوز درگیر بازاریابی سنتی (آفلاین) هستند؛ خیلی از این مجموعه ها، هنوز مدیرانشان نمیدانند سایت چی هست و هنوز بدنبال غرفه های بزرگ در نمایشگاه ها هستند.



( Sale ) `s other