Sale Packaging corner In Baharestan

Packaging corner-1
Packaging corner-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



سال ۸ که ما چهار است.اندارد مدیریتی و کیفیتی را اخذ کردیم، دپارتمان HSE ما نیز شکل گرفت و به این طریق اکنون كل فعالیت های مرتبط با ایمنی، بهداشت و محیط زیست مستقیما تحت نظر آن به انجام می رسند. ما در این دپارتمان از وجود کارشناسان متخصص و مجرب بهداشت حرفه ای و ایمنی صنعتی بهره می بریم و به خاطر شیوه ی مدیریت مسائل ایمنی و سلامت کارکنان که با تکیه بر آخرین است.انداردهای بین المللی در این زمینه و هدف گذاری های ویژه برای کاهش بیماریها و صدمات شغلی از طریق آموزش تمام کارکنان وابسته در زمینه ی مخاطرات ایمنی و سلامت و روش انجام کار اجرا شده است.، تاکنون حادثه ی جدی و یا سانحه ای که منجر به فوت یا نقص عضو کلی باشد در مجموعه ی آسان پک رخ نداده است..

ساخت این مجموعه از آغاز و بخش به بخش طی جدول زمان بندی پیشرفت و از آغاز، هدف و چشم انداز آن کاملا مشخص بود. تمامی بخش های سالن های تولید، جانمایی ماشین آلات، جریان کار، گردش مواد و تمامی مقتضیات دیگر از قبل به صورت تخصصی مطالعه و با بهره گیری از مهندسان باتجربه اروپایی و الگوبرداری از مدرن ترین مجموعه های تولیدی در جهان، اندیشیده شده بودند و زمان تمامی مراحل نصب و راه اندازی دستگاه ها هم کاملا معین و طبق برنامه ریزی ها پیش رفت. ما از همان اول انجام کاری حرفه ای و خاص را مدنظر داشتیم و این تا حدی بود که حتی آجرهای این بنا را نیز به طور سفارشی و در ابعاد اختصاصی تهیه کردیم که باعث زیبایی فضا و از طرفی (به خاطر ارتفاع بیشتر) انجام سریع تر مراحل ساخت و ساز شد. اکنون قریب به سال از سن این بنا می گذرد اما دیوارهای آجری آن هنوز زیبایی روز اول خود را حفظ کرده اند. ما محوطه ی سبز بسیار شادایی داریم که در روحیه کارکنان تأثیر به سزایی داشته و به گونه ای طراحی شده که هر فصل را برای ما به رنگی زیبا و دلچسب نشان می دهد.

تمامی اطلاعات مورد نیاز برای تولید یک محصول از الزامات کیفی و موعد تحویل تا نحوه‌ی پالتایز و حتی بارگیری و چیدمان محصول داخل ماشین نیز در همان ابتدای مراحل سفارش گذاری مشخص می شود و پس از تولید مطابق با الزامات مشتری تحویل او می شود.



( Sale ) `s other