Sale Packaging corner In Chahrdangeh

Packaging corner-1
Packaging corner-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



ما در حال بروزرسانی این مقاله هستیم. از آنجایی که ما در انتخاب چاپخانه هایی که قرار است. معرفی کنیم قوانین خاص خودمان را داریم مقداری جمع آوری محتوا در این زمینه زمانبر هست، کم کم این مقاله کامل و کامل تر شده و میتوانید نهایت است.فاده را از محتوا قرار گرفته شده ببرید.

تکنولوژی مولتی لاینر به شما امکان می دهد تا توضیحات خود را در هر چند صفحه ای که لازم می دانید طراحی کنید و سپس ما آنها را در چند لایه که در میکرون های پایین و با قابلیت چسبندگی تهیه شده اند چاپ کنیم. این لیبل ها از لحاظ کیفی هیچ تفاوتی با نمونه های یک ورق های ندارند و چسب آنها هزاران بار قابلیت باز و بسته شدن دارد.

تولید انواع کارتن های لمینیتی با است.فاده از ورق سینگل فیس D,F ورق سه لایه E, C , B و ورق پنج لایه CB ،CE به وسیله دستگاه تمام اتوماتیک در این مجموعه رخ می دهد. علاوه بر این، توانایی لمینیت سطوح مقوایی روی یکدیگر که برای تولید است.ندهای تبلیغاتی و جعبه های ضخیم است.فاده میشود در این مجموعه امکان پذیر است..گفتنی است. در این مجموعه عملیات دایکات جعبه های لیمنیتی به وسیله ماشین های پیشرفته و با است.فاده از قالب های تخت تمام اتوماتیک با کیفیت و سرعت بالا به انجام می رسد. همچنین جعبه چسبانی محصولات لمینیتی در تمامی مدل های لب چسب ساده، لاک باتم تا شش چسب نیز با دقت و کیفیت مثال زدنی قابلیت تولید در



( Sale ) `s other